My Insta

Instagram

Sunday, February 5

Baucer Buku 1M

Soulmate dapat bantuan buku RM200. (en. soulmate sambung studies kat uitm). Alhamdulillah kepadaNYA dan terima kasih kerajaan Barisan Nasional (pilihanku dari dulu dan selamanya). Seronok yer jadi pelajar nie. Belajar, dapat duit. Belajar, dapat duit. Kalau cam tu, aku pun nak sambung belajar. Hehe...

Apa lagi, kami pun bergondoh-gondoh ke MPH, One Utama. En. soulmate beli buku dia, priced RM145, aku pulak dapat beli buku yang aku idamkan sejak 2 minggu lepas.... The Rules Of Life by Richard Templar. Actually buku nie, anakanda Fitri Danial yang perkenalkan kat aku, dia pinjam kat library Mrsm masa cuti ari tu. Tempted dgn isi kandungnya, aku pun beli. Lagipun tak mahal RM70 jer. 

Rupa-rupanya, baucer ni tak boleh dipindahmilik atau digunakan oleh orang lain sebab nama dah tertulis pada baucer tu. Pembelian hanya boleh dibuat oleh pemilik baucer sahaja. Baguih lar cam tu. No tipu-tipu. 




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...