My Insta

Instagram

Friday, December 16

kuda idaman

Akhirnya berjaya juga aku mencuri masa untuk ke sini. Ke mana? Ke showroom. Setelah mencongak2, mengambil kira segala faktor dari segi kewangan dan sebagainya, aku merasakan sudah sampai masanya aku 'menunggang kuda baru' yg agak sporty daripada yg biasa aku tunggang sekarang. 

Kali terakhir aku membeli 'kuda' milik sendiri, atas nama sendiri, ialah pada tahun 2001. Kali ini aku memilih untuk memiliki kuda sporty. Kenapa agaknya ya? Kerana aku sudah bosan 'menunggang gajah' yg mampu mengangkut 7 ke 9 orang sekaligus. Kali ini aku hanya mahu menunggang kuda yang hanya boleh memuatkan 3-4 orang atau lebih tepat lagi, cuma 2 orang. 

Aku akan menunggu kuda idaman ku yang akan menghasilkan facelift baru pada Mac tahun depan. Doakan rezeki ku murah pada ketika itu ya... insyaAllah.





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...