My Insta

Instagram

Wednesday, December 30

So Long

Today is the last day of 2009...
Another year over, a new one will begin.

2009... meninggalkan seribu satu pengalaman dalam hidup aku lagi. Pengalaman manis yang menutup tirai 2009 aku ialah bila melihat kejayaan anak2. Itulah pengalaman terbaik dalam hidup aku. Kerana pengalaman ini menuntut kesabaran & pengorbanan yang cukup besar, especially dari segi mental. If you are a mother, then you know what I mean...

2009... munculnya insan2 baru dalam hidup aku. Walaupun jumlah mereka boleh dibilang dengan jari, tapi persahabatan mereka cukup bererti buat aku.

2009... aku tak lari dari perkara2 yang menyakitkan hati. Sebagai manusia biasa, aku ambil jalan mudah, forgive & forget. Walaupun selalunya aku mudah nak forgive tapi susah nak forget!

2010... semoga apa yang sudah aku senaraikan, akan terlaksana dengan izin-Nya.

Selamat tinggal, so long, goodbye, sayonara, au revoir, adios.... 2009.



5 comments:

Teratak Hami said...

Selamat Tahun Baru ...

Semoga tahun baru bawa lebih kebahagiaan dan kejayaan ..

Disturbia said...

Selamat Tahun Baru Kak Yanti...

YantiArshad said...

Fizah,

InsyaAllah... same to u too.

YantiArshad said...

disturbia,

Selamat Tahun Baru 2 you 2...

hamidah said...

selamat tahun baru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...