My Insta

Instagram

Sunday, April 6

Pesta Buku A'bangsa KL 2008


I.... opps! We, the seven of us, went to Pesta Buku the other day at PWTC. Meriah, memang meriah! Here are some of the items yg we all beli... tak termasuk freebees yg teramatlah banyaknye...

Dalam berpuluh2 booth, hanya satu saja buku yg aku target. Reaching For The Stars. Berpusing2 jugak la aku cari buku ni... rupa2nye buku ni hanya dijual di booth MPH sebab copyright penjualan hanya by MPH. Pencarian tu berbaloi la jugak sebab aku manage to get a signed copy by Dr. SMS kite tu.

Seorang aimed guitar, seorang lagi aimed for the red shinning Vespa.
On this day, Dr. SMS tak ada. He's schedule for signing and photography session on the next day. Mulanya kami plan nak gi PWTC the next day, tapi disebabkan ada agenda lain yg dah diplan terlebih awal, terpaksa lar dilupakan hasrat murni tu... tapi bagi memuaskan hati, afiq tak lepaskan peluang berposing dengan paperboard gambar Dr. SMS. Jadilah...

Aku pula terpaksa berpuas hati bergambar dgn timbunan copy Reaching For The Stars. Tapi yang ini bukan signed copy. Nasib baik aku ternampak signed copy kat kaunter masa nak bayar, itupun tinggal 5 copies ajer plus ada diskaun. Apa lagi, grab lar...


Footnote: Zurim, jangan mare yea... i dapat discounted signed copy. hehehee

Imuda pun ada kat booth Creative Enterprise Sdn Bhd.

2 comments:

kc said...

nampak sihat jer si imuda tu...lama tak nampak kat tv

Yanti Arshad said...

nampak sihat... tapi muka dia jelas terpampang seribu keresahan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...