My Insta

Instagram

Thursday, September 6

KL At Night

Aku nie nama je lahir kat KL, tapi kekerapan aku ke KL boleh dikira dengan jari. KL sekarang tak sama dengan KL dulu.

Actually aku tak gemar masuk KL... tak tahulah kenapa. Tapi petang tu masa aku tengah bersantai dengan abah, dia buat satu permintaan keramat. "Malam ni bawa abah round KL, saja nak tengok KL waktu malam." Terkejut aku! Masuk KL? Oh, tidak! Tapi demi abah, aku tunaikan permintaannya tu. Tapi yang aku pelik, abah hari2 pergi kerja masuk KL.


Abah dan mak with their only son-in-law.

Inilah ofis abah aku... betul tak aku cakap? hari2 dia masuk KL.

1 comment:

Anonymous said...

yanti

mmg laa keja jer kat KL .. nama pun kerja bukan pegi meronda..hehehe .. tu yg sesekali org yg keja KL teringin gak nak meronda2 sekitar KL..night time best, cooling and hassle free..

~ cik ketumbar ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...