My Insta

Instagram

Monday, March 5

My Besday...


25 Feb... tanggal keramat bagi aku. Genaplah umur aku, biarlah rahsia. Husband & anak2 bawa aku keluar utk celebrate besday aku. Restaurant yg mereka bawa aku tu memang simple, tp ada 'class'! The celebration is simple, tapi cukup bermakna buat aku sekeluarga. Yg bestnya restaurant tu buatkan kek besday ala2 lempeng tapi ada aiskrim di atasnya. Hmm... lain sikit.

After spend about 3-4hrs kat situ, perut pun dah kenyang, kami menukar haluan ke Mid Valley. Nak tahu kenapa? Apa lagi... shopping la! It's my day and i can have whatever i want, whatever i like! Bestnya....
Penat berjalan, kami stop kat Baskin Robbins. Apalagi... belasah aiskrim laa. Hari ini aku ketepikan seketika segala peraturan. Aku ketepikan soal diet, ketepikan 3 perkara yg diwar-warkan di TV tentang menjadi pembeli yang bijak, ketepikan checklist tugas yg minta dibereskan, ketepikan proposal yg nak dibentangkan masa meeting, tp nasib baik aku tak ketepikan suami dan anak2 tersayang. Itulah aku yang ada masanya agak lupa diri. Anyway... hepi besday to me. To my beloved hubby and kids, thx for the 'token'. ibu will always love you all.. muahhh!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...