My Insta

Instagram

Wednesday, January 3

Azam Tahun Baru

Aku pasti semua org ada azam tahun baru, termasuklah aku. Tapi samada azam tu accomplish atau kantoi, sendiri mau ingatla. Tapi adakah azam itu bertukar atau tetap? Maksud aku, kalau last year azam kita tu tak terlaksana, adakah kita akan carry forward atau kita lupakan saja dan mulakan azam baru? Kalau aku, selalunya aku mulakan dengan azam yang baru. Tapi tahun nie, lain sikit. Aku nak carry forward azam tahun lepas. Aku akan pastikan azam tahun lepas tercapai tahun nie no matter what. cheewah! This year aku ada mission dan semoga mission aku tu mission possible, bukan impossible. Sure korang nak tahu apa azam aku tu, kan? Sori... takleh habaq cheq. bila sampai masanya nanti, akan diberitahu. Apa2 pun semoga azam yang ditanam dalam hati akan terlaksana.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...